Algemene Informatie / Klantenservice
 
 
Verkoper via bol.com
 
 

Zoeken van producten
Via de pull-down menu's hierboven kunt u gemakkelijk op een bepaalde categorie, fabrikant of iPod in ons assortiment zoeken. U kunt ook direct op een trefwoord zoeken. Bent u op zoek naar iDevice accessoires voor uw iPod, iPhone of iPad bezoek dan www.istuff.nl; hier kunt u gericht op accessoires voor uw iPod zoeken.

Specificaties & Prijzen
Na het zoeken op een categorie, fabrikant, iPod of trefwoord krijgt u een overzicht van de producten die aan uw zoekcriteria voldoen. Wilt u meer informatie (o.a. specificaties, prijzen) over een specifiek product klik dan op de afbeelding of omschrijving van het product.

Weergave zoekresultaat
Het zoekresultaat wordt standaard weergegeven in 3 kolommen en 2 rijen (6 producten per pagina). Door op een ander aantal kolommen en / of rijen te klikken kunt u het overzicht aanpassen aan uw beeldschermformaat; u kunt tot maximaal 25 producten per pagina (5 x 5) weergeven.

Winkelmandje
Door op een product of op 'specificaties' te klikken krijgt u aanvullende informatie over het product resp. de producten. Door het gewenste aantal in te vullen (standaard 1) en op het winkelmandje te klikken wordt het product in uw virtuele winkelmandje geplaatst en krijgt u de inhoud van uw winkelmandje te zien. U kunt de inhoud van uw winkelmandje op elk gewenst moment aanpassen.

Producten verwijderen
Door in de laatste kolom een product te selecteren en daarna op (x) in de kolom te klikken wordt het betreffende product verwijderd. De inhoud van uw winkelmandje wordt aangepast en de totalen worden opnieuw berekend.

Aantal wijzigen
U kunt het aantal producten dat u wilt bestellen aanpassen. Wijzig het aantal en klik daarna op (v) in de kolom. De inhoud van uw winkelmandje wordt aangepast en de totalen worden opnieuw berekend.

Verder vindt u onder het winkelmandje de volgende buttons:

Verder Winkelen
Zoals de naam al zegt kunt u door op deze button te klikken weer terug naar de producten die u het laatste bekeken / besteld heeft.

Alles Verwijderen
Alle producten in het winkelmandje worden verwijderd

Inhoud Vernieuwen
Wanneer u een product wilt verwijderen of het aantal wilt wijzigen kunt u na het aanvinken of wijzigen van het aantal ook op deze button klikken. De inhoud van uw winkelmandje wordt aangepast en de totalen worden opnieuw berekend.

Bestelling Afronden
Klik hier op wanneer u alle producten in uw winkelmandje heeft geplaatst en uw bestelling wilt afronden.

Bestellen
Na het plaatsen van de producten in uw virtuele winkelmandje kunt u uw bestelling afronden door onder uw virtuele winkelmandje op de button 'bestelling afronden' te klikken. U dient nu de onderstaande 3 stappen te doorlopen:

Stap 1 - Inloggen en Aanmelden
Heeft u al vaker een bestelling via onze website (of www.istuff.nl) geplaatst dan zijn uw gegevens bekend en kunt u m.b.v. uw gebruikersnaam en wachtwoord opnieuw inloggen. Bestaande klanten hoeven op deze manier niet nogmaals al hun gegevens in te voeren.

Is dit uw eerste bestelling dan kunt u uw gegevens op het aanmeldformulier invullen. Indien nodig kunt u tijdens het afronden van uw bestelling een afwijkend afleveradres opgeven; u kunt bij uw gegevens dus uw standaard afleveradres invullen.

Opmerking: Wij gaan zeer zorgvuldig met uw gegevens en uw privacy om; lees verderop onze privacy verklaring.

Stap 2 - Controleren Gegevens & Bestelling
Na het inloggen en/of aanmelden krijgt u een overzicht van uw gegevens (zoals deze bij ons bekend zijn resp. zoals u zojuist heeft ingevuld) en de inhoud van uw winkelmandje. U kunt uw gegevens, afleveradres en bestelde producten nog wijzigen:

Uw Gegevens Wijzigen
Zijn uw gegevens niet (meer) correct dan kunt u deze aanpassen.

Afleveradres Wijzigen
U kunt uw bestelling op een ander adres laten afleveren. Klik op 'Afleveradres Wijzigen'. U krijgt nu een overzicht te zien met hierin uw standaard afleveradres (zoals bij uw gegevens ingevuld) en eventueel eerder gebruikte afleveradressen. U kunt een extra afleveradres aan uw gegevens toevoegen en dit voor deze (en eventuele volgende) bestellingen gebruiken.

Opm.: Wij versturen standaard met PostNL. Om onnodige vertraging bij het afleveren te voorkomen adviseren wij u uw bestelling af te laten leveren op een adres waar tussen 09:00 en 17:00 uur iemand aanwezig is (bijv. bij familie, buren, op uw werk etc.).

Winkelmandje Aanpassen
U kunt de inhoud van uw winkelmandje aanpassen door producten te verwijderen of de aantallen te wijzigen. Bent u een product vergeten dan kunt u opnieuw in ons assortiment zoeken en het betreffende product aan het winkelmandje toevoegen.

Indien uw gegevens en bestelling correct zijn klikt u op 'Bestelling Bevestigen'.

Stap 3 - Betaalwijze Selecteren
U krijgt een overzicht van de door u bevestigde gegevens en bestelling. U dient nu de gewenste betaalwijze te selecteren. Afhankelijk van de gekozen betaalwijze betaalt u verzendkosten en eventueel orderkosten (o.a. voor rembours).

Na het selecteren van de betaalwijze kunt u uw referentienummer (ordernummer) invullen en eventueel een opmerking plaatsen.

Indien u alle gegevens heeft ingevuld klikt u op 'Betaalwijze Bevestigen'.

Opdrachtbevestiging
U krijgt nu een overzicht van uw gehele bestelling; deze kunt u uitprinten. Tevens ontvangt u per e-mail een automatisch verstuurde bevestiging van uw bestelling met hierop alle benodigde gegevens voor de betaling. Heeft u na 2 uur nog geen bevestiging per e-mail ontvangen neem dan contact met ons op.

Betaalwijze
Wij bieden u de onderstaande betaalmethoden:

iDEAL
U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor bij uw bank hoeft aan te melden.

Vooruitbetalen
U maakt het totaalbedrag - bestelde producten incl. verzendkosten en eventuele orderkosten - over op onze rekening. Zodra wij de betaling hebben ontvangen, zullen wij uw bestelling verzenden.

Korting
Bepaal zelf uw korting! Het aantal producten in het winkelmandje bepaalt uw korting.
U ontvangt een korting vanaf 2 producten:

 
aantal
korting
 
0 - 1
0%
 
2 - 3
2%
 
4 - 5
4%
 
6 - 7
6%
 
8 - 9
8%
 
10 of meer
10%

Verzendkosten / Orderkosten
Wij bieden u de onderstaande mogelijkheden:

Pakketdienst
Uw bestelling wordt aangetekend in een doosje verzonden; u kunt uw bestelling m.b.v. een trackingnummer volgen. Om onnodige vertraging bij het afleveren te voorkomen adviseren wij u uw bestelling af te laten leveren op een adres waar tussen 09:00 en 17:00 uur iemand aanwezig is (bijv. bij familie, buren, op uw werk etc.). Aflevering op een postbusadres is niet mogelijk. Producten op voorraad worden binnen 1 tot 2 werkdagen bij u afgeleverd. De verzendkosten worden berekend op basis van het gewicht en de bestemming (NL of BE).
- NL : vanaf € 7,95 (€ 6,57 excl. BTW)
- BE : vanaf € 18,95 (€ 15,66 excl. BTW)

Brievenbuspost
Uw bestelling wordt in een envelop zonder trackingnummer verzonden. Indien uw bestelling aan de voorwaarden voldoet (= kleine artikelen en lage aantallen en/of lage totaalprijs) is deze optie automatisch beschikbaar.
- NL : vanaf € 3,95 (€ 3,26 excl. BTW)
- BE : vanaf € 5,95 (€ 4,92 excl. BTW)

Ophalen
Het is niet mogelijk uw bestelling op ons kantoor of in ons magazijn op te halen. Alle bestellingen worden rechtstreeks vanaf ons centrale magazijn naar het door u opgegeven afleveradres verstuurd.

Levertijden
Indien u betaald via iDEAL wordt u bestelling doorgaans dezelfde werkdag verstuurd (zie hieronder voor het uiterste tijdstip van bestellen). Heeft u besteld onder vooruitbetaling, dan wordt uw bestelling verstuurd nadat wij de betaling hebben ontvangen.

Op onze website treft u bij elke product een indicatie van de levertijd aan:

  voorraad / 1 werkdag (vr 15:00 besteld)
op werkdagen vr 15:00 uur besteld, morgen in huis (betaling via iDEAL)
>> Het product is uit voorraad leverbaar (op werkdagen vr 15:00 uur besteld, morgen in huis).
     
  voorraad leverancier / 5-10 werkdagen
wordt binnen 5-10 werkdagen verstuurd; via e-mail houden wij u op de hoogte van de levertijd
>> Het product is bij onze leverancier uit voorraad leverbaar (levertijd 5-10 werkdagen).
     
  besteld / binnenkort verwacht
kan binnenkort - zodra er een levertijd bekend is - weer besteld worden
>> De leverancier verwacht op korte termijn een nieuwe levering. Zodra er een definitieve levertijd bekend is kunt u een bestelling plaatsen.
     
  wk38
wordt z.s.m. geleverd; een nieuwe levering wordt in het hierboven vermelde weeknummer verwacht
>> Het product is besteld, verwachte levertijd in week yy.(deze week is wk38)
     
  besteld / levertijd nog niet bekend
kan weer worden besteld zodra er een levertijd bekend is
>> Het product is besteld, een exacte levertijd is nog niet bevestigd door onze leverancier. Zodra er een levertijd bevestigd is kunt u een bestelling plaatsen.
     
  nieuw / levertijd nog niet bekend
kan worden besteld zodra er een levertijd van de eerste levering bekend is
>> Nieuw of aangekondigd product, levertijd eerste zending is nog niet bekend. Zodra er een levertijd bekend is kunt u een bestelling plaatsen.
     
  aangekondigd / levertijd nog niet bekend
kan worden besteld zodra er een levertijd van de eerste levering bekend is
>> Nieuw of aangekondigd product, levertijd eerste zending is nog niet bekend. Zodra er een levertijd bekend is kunt u een bestelling plaatsen.
     
  EOL / niet meer leverbaar
kan helaas niet meer worden besteld
>> End Of Life, het product is niet meer leverbaar!
     
  niet meer leverbaar
kan niet meer worden besteld
>> Het product is niet meer leverbaar!
     

Bezorgd door PostNL

Levering
Wij verzenden met PostNL, die uw bestelling op het door u aangegeven afleveradres bezorgt. Bij het afleveren zal worden gevraagd om een handtekening voor ontvangst. Mocht u niet thuis zijn op het moment dat de bestelling bij u wordt aangeboden zal de bezorger een berichtje achterlaten met hierop informatie wanneer de zending opnieuw wordt aangeboden of een telefoonnummer zodat u een afspraak kunt maken voor het opnieuw aanbieden van uw bestelling.

Garantie
Voor alle producten die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat het product dat u koopt "deugdelijk" moet zijn, oftewel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Mocht het product hier niet aan voldoen dan zullen wij u zo snel mogelijk een passende oplossing bieden:
  • De garantie is van kracht vanaf de datum van aankoop;
  • Het product is bij n van onze online winkels aangeschaft;
  • Het product wordt gratis gerepareerd of vervangen door een nieuw exemplaar of vergelijkbaar product;
  • De kosten voor de retourzending zijn voor uw rekening;
  • De kosten voor het verzenden van het gerepareerde of nieuwe product nemen wij voor onze rekening (evenals de kosten voor de verzending naar de leverancier / importeur).

De garantie is niet van toepassing op

  • Schade als gevolg van onjuist gebruik;
  • Onderdelen getroffen door slijtage.

Defect bij levering (DOA)

  • Is het product defect bij levering dan valt dit onder de DOA-regeling en ontvangt u een nieuw product;
  • Neem meteen contact met ons op!

Fabrieksgarantie

  • Naast de wettelijke garantie geldt voor bepaalde producten de fabrieksgarantie;
  • Een fabrieksgarantie is een extra garantie die wordt gegeven door de importeur of fabrikant;
  • De fabrikant of importeur kan zelf voorwaarden stellen aan deze garantie;
  • Meer informatie over de fabrieksgarantie vindt u in de documentatie van het product.
Klachtenprocedure
Natuurlijk willen wij dat u tevreden bent over ons assortiment, onze communicatie, de verzending en onze service! Wij doen ons uiterste best om aan uw verwachting te voldoen. Helaas kan het toch voorkomen dat u niet tevreden bent over het product, onze service of de verzendwijze. Mocht u niet tevreden zijn dan vernemen wij dit graag van u. Wij zullen er alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen; het oplossen van uw klacht is voor ons een uitdaging en helpt ons onze dienstverlening naar u en andere klanten in de toekomst te verbeteren.

Hoe wij uw klacht behandelen

  • Snelle afhandeling van uw klacht door snelle communicatie (bij voorkeur per e-mail);
  • U ontvangt binnen 2 werkdagen een reactie - vaak nog dezelfde dag - waarin wij zullen aangeven hoe wij uw klacht gaan behandelen;
  • Onderzoeken van de oorzaak van de klacht (wat en waar is er iets misgegaan);
  • Vastleggen hoe wij uw klacht gaan oplossen en de gemaakte afspraken nakomen;
  • Het voorkomen van soortgelijke klachten in de toekomst (leren van gemaakte fouten).

Heeft u een klacht?

  • Neem zo snel mogelijk contact met ons op (bij voorkeur per e-mail);
  • Beschrijf uw klacht zo uitvoerig mogelijk met alle informatie die u voor ons heeft;
  • Bellen mag natuurlijk ook: +31 (0)478 568 405.

Privacy Policy
Wij respecteren de privacy van alle gebruikers van onze website en dragen er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken uw gegevens om u de volgende diensten te leveren:

  • Als u een bestelling plaatst, hebben we uw naam, e-mailadres, afleveradres en betaalgegevens nodig om uw bestelling uit te voeren en u van het verloop daarvan op de hoogte te houden.
  • Om het winkelen bij ons zo aangenaam mogelijk te laten verlopen, slaan wij - met uw toestemming - uw persoonlijke gegevens en de gegevens met betrekking tot uw bestelling en het gebruik van onze diensten op.
  • Wij gebruiken uw e-mailadres alleen om u op de hoogte te houden van de status van uw bestelling. Wilt u ook onze nieuwsbrief ontvangen dan kunt u dit zelf kenbaar maken tijdens de registratie van uw gegevens of na inloggen.
  • Als u bij ons een bestelling plaatst bewaren wij uw gegevens op onze beveiligde server. U geeft een gebruikersnaam en wachtwoord op zodat u uw naam en adres, telefoonnummer, e-mailadres, aflever- en betaalgegevens niet bij iedere bestelling opnieuw hoeft in te vullen.
  • Wenst u na de levering van uw bestelling dat wij uw gegevens verwijderen dan is een verzoek per e-mail voldoende; bij voorkeur door het versturen van een reply op de opdrachtbevestiging. Opmerking: De verkoopfactuur en de daarop vermelde klant- en bestelgegevens blijven echter in onze boekhouding bewaard (=offline) vanwege de bewaarplicht van 7 jaar.
  • Gegevens over het gebruik van onze website en de feedback die we krijgen van onze bezoekers helpen ons om onze website verder te ontwikkelen en te verbeteren.
  • Als u besluit een recensie te schrijven, kunt u zelf kiezen of u uw naam of andere persoonlijke gegevens toevoegt. We zijn benieuwd naar de meningen van onze bezoekers, maar behouden het recht bijdragen die niet aan onze voorwaarden voldoen niet te publiceren.
  • Als u reageert op een actie of prijsvraag, vragen wij uw naam, adres en e-mailadres. Deze gegevens gebruiken we om de actie uit te voeren, de prijswinnaar(s) bekend te maken, en de respons op onze marketingacties te meten.

Wij verkopen uw gegevens niet
Wij gebruiken uw gegevens enkel en alleen voor het verwerken van uw bestellingen. Wij zullen uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zullen deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling (bijv. de vervoerder). Onze werknemers en door ons ingeschakelde derden zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van uw gegevens te respecteren.

Indien u nog vragen mocht hebben over onze Privacy Policy, dan kunt u contact met ons opnemen. Onze klantenservice helpt u verder als u informatie nodig heeft over uw gegevens of als u deze wilt wijzigen of laten verwijderen. In geval wijziging van onze Privacy Policy nodig mocht zijn, dan vindt u op deze pagina altijd de meest recente informatie.

Algemene Voorwaarden
Alle bestellingen worden geleverd conform onze 'Algemene Verkoop- en Leveringsvoorwaarden'. In geval van retourzendingen (van zowel defecte als niet-defecte producten) verwijzen wij naar onze 'RMA Voorwaarden'.

Als aanvulling op onze 'Algemene Verkoop- en Leveringsvoorwaarden' en de 'RMA Voorwaarden' gelden deze Aanvullende Voorwaarden Herroepingsrecht voor consumenten die via onze website(s) een overeenkomst op afstand sluiten. Het herroepingsrecht is de mogelijkheid voor de consument om binnen de bedenktijd af te zien van de overeenkomst op afstand:

Herroepingsrecht (pdf-versie)
U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Bij een deellevering verstrijkt de herroepingstermijn 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het laatste goed fysiek in bezit krijgt.

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u AtStore.nl via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van (de tekst in) het modelformulier voor herroeping (zie pdf-versie), maar bent hiertoe niet verplicht.

Tip: Stuur ons een reply op een door ons verstuurde e-mail (bijv. de opdrachtbevestiging) waarin u aangeeft gebruik te willen maken van het herroepingsrecht; wij beschikken dan over alle benodigde gegevens voor het verwerken van uw retourzending.

Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van herroeping
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan AtStore.nl terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken

De directe kosten van het terugzenden van de goederen naar AtStore.nl komen voor uw rekening.

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en het werking van de goederen vast te stellen. Indien u gebruik wilt maken van het herroepingsrecht dient u de goederen compleet met alle geleverde toebehoren incl. de originele verpakking te retourneren.

Tip: Om problemen en discussies te voorkomen adviseren wij u tijdens de bedenktijd zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking en deze slechts in die mate uit te pakken of te gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of u het product wenst te behouden.

Uitsluiting herroepingsrecht
AtStore.nl kan het herroepingsrecht van de consument uitsluiten voor producten:

  • Producten vervaardigd conform instructies van de consument (maatwerk);
  • Producten die kunnen bederven binnen de bedenktermijn;
  • Makkelijk kopieerbare producten die niet retourneerbaar zijn wanneer de verzegeling is verbroken, zoals games, dvd's en cd's;
  • Losse kranten en tijdschriften (geen abonnementen);
  • Producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygine en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken.

 

Retourzending

  • Indien u als consument gebruik wilt maken van het herroepingsrecht dient u dit binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van het product te melden (bij voorkeur per e-mail door het verzenden van een reply op de opdrachtbevestiging of factuur).
  • Het product wordt alleen retour geaccepteerd indien deze in de originele staat als waarin deze is geleverd, namelijk ongebruikt en onbeschadigd in de originele complete verpakking met alle daarbij behorende documentatie, garantiebewijzen en accessoires, geretourneerd wordt.
  • Na ontvangst van uw melding ontvangt u van ons een RMA-nummer en de informatie benodigd voor de de retourzending.
  • Verpak het product degelijk zodat deze tijdens verzending niet kan beschadigen (bij voorkeur in de door ons gebruikte verzendverpakking mits nog in goede staat) en sluit de pakbon (of factuur) bij.
  • Bij een kostbaar product adviseren wij u het product alleen per aangetekende en verzekerde post terug te zenden.
  • Stuur het product - voldoende gefrankeerd - uiterlijk binnen 7 kalenderdagen na ontvangst van het RMA-nummer naar het door ons opgegeven adres (binnen Nederland).
  • Per e-mail houden wij u op de hoogte van de status van de retourzending en terugbetaling.
  • Voldoet de retourzending aan de voorwaarden dan ontvangt u zo spoedig mogelijk - uiterlijk binnen 14 kalenderdagen na de retourzending - het betaalde bedrag terug.